Prečo si vynášku a montáž objednať
Nákupom vybavenia práca na zariadení nového skladu či kancelárie nekončí. Skôr začína – zohnať náradie, dohodnúť silných a šikovných kolegov, ktorí všetko vynesú do poschodia, všetko namontovať, rozostaviť a potom ešte upratať.
Alebo to všetko pri objednávke zadáte Manutanu. Máme za sebou roky skúseností a montáž aj sťahovanie máme v malíčku. Objednávku vám nielen dovezieme, ale postaráme sa aj o zvyšok:
- nábytok vynesieme do vyšších poschodí alebo znesieme do suterénu,
- podľa dokumentácie všetko zmontujeme a zostavíme, aby vybavenie zodpovedalo projektu a vašim predstavám,
- dohliadneme na bezpečnostné normy aj požiadavky na ergonómiu,
- odvezieme obaly aj starý nábytok a zabezpečíme ekologickú likvidáciu.
„V dohodnutom čase príde kamión a montážna čata, zložia nábytok v hale, vynesú ho do priestorov, zmontujú podľa plánov a je hotovo,“ popisuje obchodný zástupca Manutanu Zbyněk Kučera.
Jednoducho celý proces zkoordinujeme a zariadime, aby ste mali všetko pripravené a mohli ste priestory začať hneď využívať.
Ako montáže v Manutane prebiehajú
- Pri zadávaní objednávky nám nechajte poznámku, že potrebujete vynášku alebo montáž. Či vybavenie vyžaduje montáž, nájdete v detailnom popise produktov.
- Spojíme sa s vami a dohodneme detaily – s čím všetkým potrebujete pomôcť, upresníme harmonogram aj cenu. Konkrétny termín montáže dohodneme, len čo bude tovar pripravený.
- Všetko naplánujeme – zkoordinujeme všetkých remeselníkov a dopravcov, dohodneme nutné práce, zabezpečíme potrebný materiál a náradie.
- V dohodnutý termín k vám dorazia naši remeselníci a postarajú sa, aby všetko vyzeralo podľa vašich predstáv.
- Po dokončení s vami prejdeme výsledok, odovzdáme vám hotové priestory a uistíme sa, že všetko zodpovedá vašim predstavám.
- Upraceme po sebe, odvezieme všetok odpad a postaráme sa o jeho ekologickú likvidáciu.
„Poriadok, ktorý po stavbe zostal, nie je štandardom a milo ma prekvapil. Dokonca aj počas prác mali remeselníci všetko usporiadané a roztriedené. Pri prípadnej ďalšej rekonštrukcii sa na Manutan opäť obrátime a tiež ho radi odporučíme ostatným. Komunikácia aj montáž dopadli podľa našich predstáv,“ hovorí Kateřina Serafínová, personalistka zo ŽDB Drátovna, kde sme pomáhali s rekonštrukciou kancelárií.
Prečítajte si prípadové štúdie z našich realizácií:
Koľko vynáška s montážou stojí
Cenu služby vám vždy vypočítame podľa individuálnych podmienok. Stačí teda, keď v objednávke uvediete požiadavku na vynášku a montáž, my s vami potom dohodneme detaily. Pre jednu objednávku začína cena montáže na 100 EUR bez DPH.
Pri kalkulácii záleží na veľkosti a hmotnosti tovaru aj na tom, ako rozsiahle práce budú alebo či potrebujete aj nadštandardné služby ako kotvenie do steny či úpravy nábytku. Niektoré zahrnieme do služby, ak je atypických prác viac a sú náročné, účtujeme za ne príplatok. O tom vás informujeme vopred.
Službu vynášky a montáže pre tovar, ktorý objednáte v Manutane, zabezpečujeme po celej Slovenskej republike.
Máme overených partnerov, ktorí sú zárukou kvality
Montáž zabezpečujú externí remeselníci, s ktorými dlhodobo spolupracujeme. Zvládnu tiež položiť podlahu, vymaľovať alebo nalepiť tapety. Budú vám po ruke po celý čas sťahovania a zariaďovania, aby mali istotu, že všetko prebehne v poriadku.
Keď sme napríklad pre pobočku firmy LEAR v Ostrove vyrábali kancelársky nábytok na mieru, náš montážny špecialista tam strávil niekoľko dní a riešil všetky požiadavky, ktoré sa počas inštalácie objavili. „Napríklad pri stoloch s elektrickými panelmi, ktoré sme vyrobili podľa zadania klienta, potreboval IT špecialista doplniť ďalšie zásuvky a koncovky. Keďže sa snažíme klientom vyjsť maximálne v ústrety, panely sme okamžite vymenili,“ hovorí obchodný zástupca Manutanu Zbyněk Kučera.
Na všetky montážne práce poskytujeme záruku 24 mesiacov od odovzdania objednávky. U spomínanej objednávky pre LEAR sa napríklad pri inštalácii zistili poškodené podrúčky u dvoch kancelárskych stoličiek. „Všetky reklamácie ale Manutan promptne vyriešil,“ spomína Hilária Knotková, asistentka generálneho riaditeľa slovenského LEARu, ktorá mala objednávku na starosti.
Prečítajte si, ako sme nový závod LEARu zariadili nábytkom na mieru. >>
Kedy montáž prebieha a ako sa na ňu pripraviť
Vynášku a montáž bežne vykonávame v pracovné dni od 8 do 17 hodín, po dohode do 21 hodín. Ak potrebujete, môžeme sa dohodnúť aj na inom čase tak, aby práce čo najmenej obmedzili vašu prevádzku. Už sme takto pracovali cez víkend aj počas nočných zmien.
„Za celou realizáciou bolo veľa plánovania – ako interne v našej firme, tak v spolupráci s Manutanom. Keďže sme nemohli prerušiť výrobu, museli sme zamestnancov aj remeselníkov zorganizovať tak, aby rekonštrukcia prebehla vždy medzi piatkovou popoludňajšou a pondelkovou rannou zmenou. Akciu sme plánovali na 3 víkendy pre Třinec a 2 víkendy pre Český Těšín, ale nakoniec to šlo tak hladko, že bolo hotovo v Třinci za 2 víkendy a v distribučnom centre v Českom Těšíne dokonca za 1,“ pochvaľuje si hladký priebeh spolupráce Dominik Halla, HSE & Facility Head Walmarku, pre ktorý sme zabezpečovali rekonštrukciu šatní.
Postaráme sa, aby aj u vás prebehlo všetko hladko. K vynáške a montáži potrebujeme dostatočne veľký a prístupný priestor. Mal by byť vyprataný – starý nábytok pripravený na odvoz naložíme a necháme ekologicky zlikvidovať. Montáž síce zvládneme sami, ale na mieste musí byť vaša zodpovedná osoba, ktorej na konci všetko odovzdáme.
Celú objednávku pre vás urobíme na kľúč
Ešte než dôjde k montáži, pomôžeme vám s výberom nábytku, navrhneme vhodné vybavenie, urobíme 3D návrh alebo vyrobíme zariadenie na mieru. A všetko vám potom doručíme, zmontujeme a nachystáme tak, aby ste mohli nové priestory začať hneď používať.
Nechajte starosti na nás. Stačí sa ozvať obchodnému zástupcovi alebo na našu zákaznícku podporu a spoločne všetko naplánujeme.



