[Rozhovor] Ako v Manutane riešime atypické objednávky

Potrebujete stôl špeciálneho tvaru a nedarí sa vám ho zohnať? Zavolajte na zákaznícku linku Manutanu, tam vám poradia. Čítajte o atypických objednávkach so Zuzanou Kašingovou – referentkou starostlivosti o zákazníkov.

So zákazníckou linkou o atypických objednávkach • Manutan

Ponuka Manutanu je skutočne široká. Stáva sa vám, že si zákazníci nevyberú a potrebujú tovar presne na mieru?

Áno, určite sa to stáva. Som tu pol roka, ale už aj ja som sa s takými dopytmi stretla. Obvykle zákazníci požadujú iný dekor alebo rozmer nábytku. Niektorí kupujúci tiež potrebujú rýchlejšiu dodávku tovaru. 

Ako sa taká objednávka vybavuje?

My na zákazníckej linke zistíme všetky parametre. Do detailov spíšeme, čo presne zákazník potrebuje, a tieto informácie odovzdáme dopytovému oddeleniu. Toto oddelenie zisťuje možnosti u našich dodávateľov a snaží sa s nimi všetko dohodnúť. Dodávateľov máme skutočne veľké množstvo u nás aj v zahraničí, takže to niekedy býva zložitejší proces. Vždy sa ale snažíme vyjsť zákazníkovi v ústrety. Celý postup je efektívny a premyslený.

Všetky potrebné kontakty nájdete na webe

Kedy sa zákazník dozvie cenu výrobku?

Cenu mu v tomto prípade nemôžeme určiť dopredu. Dozvie sa ju až keď zistíme možnosti dodávateľov. 

Je možné tieto objednávky vybaviť vo všetkých prípadoch?

Vzhľadom na to, že spolupracujeme s množstvom dodávateľov, nie je v našich silách stopercentne zaručiť vybavenie všetkých atypických objednávok. Musím ale povedať, že sa nám to podarí dohodnúť skutočne vo väčšine prípadov. 

Za ako dlho sa dostane výrobok k zákazníkovi?

To je veľmi individuálne. Záleží, aký tovar objednáva a o akú zložitú zmenu ide. Máme sieť dodávateľov a montážnych firiem po celej republike, snažíme sa teda vždy byť čo najrýchlejší. Pokiaľ si objednáte tovar na sklade do 13:30, bude u vás do druhého dňa. V prípade atypických objednávok to samozrejme tak rýchlo nejde. 

Je rozdiel medzi malou a veľkou objednávkou?

Naša firma uplatňuje model B2B – business to business. Prevažne sa teda orientujeme na firmy. V praxi to funguje tak, že objednávky prichádzajú tak od konečných spotrebiteľov, ako aj od zástupcov firiem. A práve objednávky, ktoré dorazili od zástupcov spolupracujúcich spoločností, sú výsledkom vynaloženej energie obchodného oddelenia. Pracuje na nich teda viac ľudí.

Na zákazníckej podpore ale rozdiely nenájdete. Či už ide o policu do domácnosti alebo o vybavenie veľkej nadnárodnej firmy, venujeme vybaveniu objednávky rovnakú energiu. Všetko sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie.

Aké najzaujímavejšie objednávky alebo otázky ste dostali?

Za obdobie vo firme som zatiaľ žiadnu kuriozitu nezažila. Často sa ale stáva, že ľudia chcú použiť určitú vec iným spôsobom, než na ktorý je primárne určená. Volala mi napríklad pani, ktorá chcela použiť vedro na miešanie farieb na horúcu vodu v kuchyni. V tomto prípade som bola rada, že sa vôbec ozvala, toto použitie som jej totiž vzhľadom na materiál nádoby neodporučila. 

Čo podľa vás Manutan prináša svojim zákazníkom?

Manutan šetrí čas. To je v dnešnej dobe veľmi dôležité. Na jednom mieste zoženiete pre svoju firmu úplne všetko od sústruhu, cez reproduktor až po strúhadlo na ceruzku. Pokiaľ potrebujete niečo špeciálne, nemusíte obvolávať jednotlivé firmy. Vybavíme to za vás. 

A čo prináša vám?

Veľmi často o Manutane hovorím, som tu veľmi spokojná. Myslím, že mám dostatočné množstvo pracovných skúseností, aby som to mohla posúdiť. Je tu skvelá atmosféra a komunikácia funguje po ľudskej aj profesijnej stránke.


Ďalšie články, ktoré vám pomôžu