Ako skombinovať cenovú efektivitu a kvalitu výrobkov s podporou značky Manutan?

Súkromná spoločnosť Manutan vznikla v roku 2016 ako výsledok takmer 50 rokov skúseností v oblasti podnikového vybavenia. Túto značku teraz nájdete vo všetkých kategóriách produktov Manutan, počnúc skladmi, až po kancelárie. Zakladá sa na silnom záväzku so zameraním na ponuku spoľahlivej alternatívy k prémiovým radom. Vďaka udržateľnému prístupu pomáha značka Manutan spoločnostiam pri pokrývaní ich každodenných potrieb poskytovaním kvalitných […]

Man working in a warehouse via digital tablet

Súkromná spoločnosť Manutan vznikla v roku 2016 ako výsledok takmer 50 rokov skúseností v oblasti podnikového vybavenia. Túto značku teraz nájdete vo všetkých kategóriách produktov Manutan, počnúc skladmi, až po kancelárie. Zakladá sa na silnom záväzku so zameraním na ponuku spoľahlivej alternatívy k prémiovým radom. Vďaka udržateľnému prístupu pomáha značka Manutan spoločnostiam pri pokrývaní ich každodenných potrieb poskytovaním kvalitných produktov, no zároveň aj udržiavaním cenovej efektívnosti. Základom cenovej efektívnosti sú viaceré prvky, akými sú napríklad nákup produktov za férové ceny, výber udržateľných a bezpečných produktov, zreteľ na pohodu a zdravie tímu a dodržiavanie aktívnych zásad CSR. Zistite podrobnosti o tom, ako dosiahnuť nákladovú efektivitu so značkou Manutan.

Prečo by sa spoločnosti mali snažiť o nákladovú efektivitu?

Spoločnosti, ktoré ju vedia dosahovať, sú z finančného hľadiska silnejšie. Dokážu expandovať omnoho rýchlejšie a lepšie si poradia s krízami. Znižovanie nákladov je zároveň príležitosťou na zlepšenie využívania zdrojov. Spoločnosti môžu, napríklad, investovať do znižovania ich vplyvu na životné prostredie, prípadne do zlepšovania pohody svojich zamestnancov.

Prvým krokom smerom k nákladovej efektivite je udržiavanie, či dokonca aj zvyšovanie produktivity. Uspokojivú produktivitu možno dosiahnuť optimalizáciou procesov po analýze, ktoré sa zameriavajú na pohodu v práci a využívanie udržateľného vybavenia.

Nákladová efektivita sa dosahuje aj výberom spoľahlivých partnerov, ktorí postupujú v súlade so zásadami CSR. Vyvinuli sme 3 súkromné značky, ktoré lepšie pokryjú potreby našich zákazníkov. Medzi ne patrí aj naša vlajková značka – Manutan.

Výber najlepších trhových cien

Prvým spôsobom, akým môže podnik ušetri peniaze, je prirodzene kontrola nákladov na nákup vybavenia a materiálov. Mali by byť čo najlepšie, no bez toho, aby to malo vplyv na kvalitu produktov. Aj keď si kupujúci radšej nakúpia prémiové značky, kvalitné súkromné značky dokonale dokážu splniť ich potreby. Náklady na obstarávanie sa dajú znížiť aj hromadnými nákupmi, prípadne dobrým vzťahom spoločnosti s dodávateľmi, s ktorými uzavrie zmluvu.

V spoločnosti Manutan si dávame pozor, aby sme naše produkty ponúkali za primeranú cenu a stále držali krok s trhom. Tieto zásady sa vzťahujú na celý sortiment našej webovej stránky, a to najmä na súkromnú značku Manutan. Produkty značky Manutan sú v porovnaní s konkurenciou aspoň o 15 % lacnejšie, a to pri zachovaní rovnakej kvality. Tieto ceny sa snažíme uchovávať čo najnižšie aj počas inflácie, kedy dochádza k nárastu ceny surovín. Vďaka tomuto prístupu nemusíte v záujme ušetrenia peňazí znižovať nároky na kvalitu.

Optimálna kvalita na zlepšenie procesov

Nákladová efektivita ide ruka v ruke so zlepšovaním kvality. Produkty značky Manutan majú záruku 10 rokov, kým spotrebné tovary ju majú 3-ročnú. Táto výnimočne dlhá doba krytia je znakom toho, že ponúkame výlučne produkty optimálnej kvality. Proces riadenia kvality značky Manutan bez kompromisov sa aplikuje počas celej prevádzkovej životnosti produktu. Produkty zo sortimentu Manutan sú starostlivo vybraté a pravidelne testované s cieľom zaistiť ich dlhodobú výdrž.

Vďaka práci so spoľahlivým vybavením tej najvyššej kvality si spoločnosť dokáže vylepšiť procesy a dosiahnuť svoje ciele. Sortiment značky Manutan je navrhnutý tak, aby pokrýval potreby podnikov produktmi každodennej potreby. Znamená to, že ich môže využívať každé oddelenie podniku, a to počnúc kanceláriami, až po logistické sklady. Vedeli ste, že každoročne na našej webovej stránke predstavíme aspoň 500 nových produktov Manutan?

Zameranie sa na zdravie a bezpečnosť zamestnancov prostredníctvom bezpečného vybavenia

Starostlivosť o zdravie a pohodu zamestnancov pomáha zlepšovať produktivitu prostredníctvom zvýšenia tímovej motivácie. Pomáha to tiež pri šetrení peňazí, pretože dochádza k zníženiu počtu absencií a fluktuácie personálu, čo spoločnosť vždy stojí určité prostriedky. Dobre navrhnuté a bezpečné prostredie napomáha pri znižovaní zdravotných a bezpečnostných rizík pre zamestnancov. Spoľahlivé a vysokokvalitné produkty sú tiež dôkazom, že spoločnosť dbá na pohodu svojich zamestnancov.

Značka Manutan zahŕňa ergonomický nábytok pre kancelárie a sklady. Tento druh nábytku je navrhnutý tak, aby nevytváral napätie, poskytoval dobrú mieru podpory a umožňoval ľuďom pracovať pohodlne a pri optimálnom držaní tela. Ergonomické vybavenie je užitočné pri predchádzaní zdravotným problémom, ako sú ochorenia pohybového aparátu. Pre zdravie a pohodu zamestnancov sú dôležité aj ďalšie produktové kategórie. Ide napríklad o výbavu do chladného počasia (odevy, obuv, pomocné kúrenie).

Zodpovedné produkty, ktoré spĺňajú požiadavky na životné prostredie

Ako pri každom inom type produktov, má nákup profesionálneho vybavenia a materiálov vždy aj environmentálny aspekt. Projektový manažment zameraný na ekologické zásady zohľadňuje ekologickosť používaných nástrojov, ich udržateľnosť a snahu vynaloženú zo strany dodávateľov. Implementáciou zásad udržateľného obstarávania získavate konkurenčnú výhodu, pretože spoločnosti sa čoraz viac obracajú na partnerov, ktorí zdieľajú ich hodnoty. Znamená to, že efektívne zásady CSR znižujú vplyv obchodných aktivít spoločnosti, no zároveň jej pomáhajú dostať sa na nové trhy.

Aktuálne je ekologických 10 % produktov sortimentu značky Manutan. Táto udržateľnosť sa zakladá na viacerých faktoroch:

  • Používanie recyklovaných alebo recyklovateľných materiálov.
  • Certifikácia FSC, ktorá je zárukou, že drevo pochádza z udržateľne spravovaných lesov.
  • Minimálny čas prepravy, pretože väčšina produktov pochádza z Európy.
  • Ekologické balenie.

Vďaka svojej udržateľnosti sú produkty radu Manutan nie len nákladovo efektívne, ale aj pomáhajú pri boji s plytvaním zdrojmi.

Prečítajte si našu bielu knihu venovanú cieľom a hodnotám značky Manutan.