.

Zariaďujete novú kanceláriu? Stiahnite si náš e-book a ušetríte si čas aj starosti

Zariaďovanie novej kancelárie je fuška – kým pomeriate priestor, naštudujete si normy, zostavíte rozpočet a vyberiete ergonomický nábytok, ktorý bude aj pekný na pohľad, zrejme sa vám z toho hlava zamotá. Aby sme vám to uľahčili, dali sme dokopy rady od odborníkov na ergonómiu, architektúru aj dizajn interiérov a krok za krokom vás zariaďovaním novej kancelárie prevedieme.

E-book Ako zariadiť novú kanceláriu obsahuje:

  • Čo premyslieť, kým začnete: Rady týkajúce sa dizajnu a potrebných noriem.
  • Tipy na vybavenie: Ako zariadiť, aby bolo pracovné miesto ergonomické.
  • Vzorová kalkulácia: Na koľko vás zariadenie kancelárie vyjde.
  • Ako si uľahčiť prácu: Tipy na služby, ktoré môžete využiť.
clanek_ebook kancelar_SK

Ďalšie články, ktoré vám pomôžu