Časový limit vašej relácie čoskoro vyprší v dôsledku neaktivity. Kliknutím na tlačidlo OK predĺžite časový limit o ďalších 480 minút.
Doprava
Riešenie pre každé podnikanieDoprava zadarmo
Ak si objednáte nad 80 € bez DPH, máte dopravu zadarmo. V ostatných prípadoch je dopravné 6 €.
Dodanie tovaru do druhého dňa
Objednajte do 13:00 a ak je tovar skladom, máte ho do druhého dňa.
Dodacie termíny
V detaile každého produktu uvádzame predpokladaný dátum dodania. Závisí to od dostupnosti tovaru.
Hneď ako tovar objednáte, zašleme vám e-mailové potvrdenie, ktoré obsahuje presný termín dodania. Ak v potvrdení objednávky termín chýba, znamená to, že ho potvrdíme neskôr v závislosti od dodávateľa. O akejkoľvek prípadnej zmene vás budeme informovať obratom.
Faktúra – Daňový doklad
Faktúru od nás obdržíte elektronicky (faktúra teda nie je priložená k zásielke). Ak chcete, aby bola faktúra zaslaná na inú e-mailovú adresu, uveďte túto informáciu do poznámky v objednávke.
V prípade potreby zasielania tlačených faktúr nás prosím kontaktujte na manutan@manutan.sk.
Preprava a odovzdanie tovaru
Zásielky do 40 kg
Najdlhšia strana zásielky je menšia ako 2 m a súčet obvodu a jej dĺžky je menší ako 3 m.
Šofér doručí tovar k prvým dverám kupujúceho na zadanej dodacej adrese.
Zásielky nad 40 kg
Šofér doručí tovar na rampu kupujúceho, prípadne na chodník pred domom a podobne. Pri takto veľkých zásielkach nezabezpečujeme vynášku do poschodí, kancelárií a pod. Túto službu si však môžete dodatočne objednať.
Ak má zásielka viac než 500 kg (alebo jedna jej časť viac než 60 kg), je potrebné, aby kupujúci poskytol zamestnancovi prepravnej služby pomoc pri vykládke.
Prepravní partneri: Prepravu tovaru pre nás zabezpečujú naši partneri – DPD pre balíky a DSV pre prepravu paliet.
Hoci spolupracujeme s overenými partnermi, môže sa stať, že sa tovar poškodí počas manipulácie a prepravy. Odporúčame preto tovar skontrolovať pri prevzatí. Ak sa vám zdá, že je obal akokoľvek poškodený, uveďte túto skutočnosť do dodacieho listu ako „podozrenie na skrytú vadu“. Uľahčí nám to prípadný proces reklamácie.