.

Ako v Manutane redizajnujeme kancelárie na kľúč

Chcete zmodernizovať kancelárie, potrebujete do nich dostať viac pracovných miest, alebo stoly preskupiť tak, aby mal vedúci kancelárie dobrý prehľad? Skôr než sa do toho pustíte sami, pouvažujte nad redizajnom na kľúč. Navrhneme najlepšie možné riešenie, spolu to doladíme a vybavenie vám vyrobíme aj zmontujeme.

Řešení kanceláře Alliance Laundry

Prečo uvažovať nad redizajnom kancelárií

Premyslieť rozvrhnutie nábytku, všetko si zamerať a rozkresliť. Nájsť si niekoho, kto vám nábytok a vybavenie kancelárie vyrobí aj dodá. Popritom brať do úvahy všetky bezpečnostné a hygienické normy a celú kanceláriu nakoniec nasťahovať. Pre jedného pracovníka hodiny a hodiny práce, pre nás zákazka, ktorú vám dodáme na kľúč. Rýchlo a efektívne.

„Redizajn kancelárie nie je len o posunutí stola a pridaní skrinky. Klienti často potrebujú dostať viac ľudí do kancelárií alebo vymeniť starú a nevyhovujúcu kanceláriu za novú. Musíme dodržiavať normy a zároveň dbať na to, aby kancelárie vyzerali dobre a boli funkčné. Poznáme rôzne vylepšenia a riešenie vždy vymyslíme tak, aby sme maximálne využili dostupný priestor a všetkým zamestnancom zaistili čo najväčšie pohodlie. Pracovný priestor napríklad rozšírime pridaním úložného kontajnera, alebo ho, naopak, schováme pod stôl, keď potrebujeme miesto ušetriť,“ hovorí Tomáš Martinek, náš riaditeľ obchodu.

Ako redizajnujeme kanceláriu krok za krokom

  1. Zistíme si vašu predstavu, želania a požiadavky. Pokojne nám dodajte nákres alebo obrázky, ako si kanceláriu predstavujete. Pridajte dôležité informácie, napríklad koľko ľudí potrebujete v kancelárii usadiť. 
  2. Prídeme k vám a detailne zameriame a nafotíme priestor. Poznačíme si napríklad, kde sú dvere či vypínače, ktorý priestor môžeme zastavať a ktorý musíme nechať voľný.
  3. Nákresy aj fotky z miesta odovzdáme grafikovi, ktorý vytvorí 3D vizualizáciu, teda hrubý náčrt, ako by priestor mohol vyzerať.
  4. Vizualizáciu vám ukážeme a spolu návrh doladíme. Zistíme, čo chcete upraviť, čo napríklad zachovať zo súčasného vybavenia, a ako by mal priestor presne vyzerať.
  5. Návrh podľa vašich pripomienok dopracujeme a do vizualizácie dodáme konkrétne produkty podľa vašich predstáv a možností.
  6. Ak návrh schválite, pustíme sa do výroby. Pri väčšom množstve tovaru robíme vzorky – vyrobíme a dodáme najprv jeden kus nábytku, ktorý si vyskúšate.

Vybavenie potom vyrobíme a môžeme vám všetko doviezť a namontovať (ak si to nechcete urobiť sami). Do 4 – 6 týždňov od odsúhlasenia finálneho návrhu môžete mať nové kancelárie.

„Každá fáza redizajnu trvá nejaký čas. Ak nám zákazník zadá dopyt v pondelok, už v utorok uňho môžeme zameriavať priestory a odovzdať požiadavky grafikovi. Do piatka tak zákazník vidí prvý návrh. Schvaľovanie a diskusia so zákazníkom zaberie týždeň či týždne. Potom stačí urobiť objednávku a najdlhšie trvá samotná výroba, hlavne ak si klient želá atypický nábytok, zaberie výroba aj 5 týždňov. Potom už len nájdeme najbližší vhodný termín a v priebehu jedného dňa všetko namontujeme,“ vysvetľuje Tomáš Martinek.

Prečítajte si prípadové štúdie z našich realizácií:

V rámci rekonštrukcie kancelárie pripravíme 3D vizualizáciu na mieru

Pri redizajne kancelárií spolupracujeme s dizajnérmi, ktorí pripravujú 3D návrh s pôdorysným návrhom a zoznamom odporúčaného vybavenia. Pre našich kľúčových zákazníkov máme túto službu zdarma.

Výstupy od grafika dostanete v niekoľkých verziách – ako perokresbu, v čiernobielom aj farebnom vyhotovení, v pohľade zhora, zľava aj sprava. Postupne si návrh doladíme, vyberieme konkrétne produkty a ujasníme si materiály či odtiene použitých farieb. Hneď ako si návrh odsúhlasíme, pripravíme cenovú ponuku a pokračujeme v realizácii.

Prečítajte si, ako 3D vizualizácia od Manutanu funguje. >>

Napríklad v příborskej pobočke firmy Alliance Laundry sme 3D návrh využili na lepšie usporiadanie kancelárie. Do miestnosti pre troch majstrov prevádzky potrebovali dostať štvrté miesto a navyše získať aj priestor pre robotníkov, ktorí do kancelárií chodia riešiť dovolenku a inú drobnú administratívu. Museli sme dosť pracovať s rozmermi nábytku a vizualizácia nám to celé uľahčila.

„Skôr ako sme sa pustili do úpravy kancelárie, zvažovali sme niekoľko prístupov. Jedným z nich bola výroba nábytku na mieru. Nakoniec sme sa rozhodli vyskúšať doplnkovú službu 3D návrhu kancelárie od Manutanu. Pánovi Martinkovi z Manutanu sa podarilo naprojektovať miestnosť z typizovaných stolov, ktoré boli aktuálne na sklade, čo nám ušetrilo približne dva mesiace čakania. Tak dlho by totiž trvala výroba nábytku na mieru,“ spomína David Bajer, procesný inžinier z Alliance Laundry.

Súčasťou redizajnu je aj výroba a montáž

Redizajn nielen vymyslíme a naplánujeme, zaistíme aj výrobu nábytku. Nedržíme sa pri tom len toho, čo máme v katalógu. Navrhneme atypické produkty, dohodneme ich výrobu s dodávateľmi a kanceláriu vám tak prispôsobíme na mieru.

Viac o tom, ako výroba na mieru prebieha, si prečítate tu. >>

Vybavenie vám do firmy dovezieme a namontujeme. Samozrejmou súčasťou montáže je aj vynesenie nábytku do vyšších poschodí, vypratanie pôvodného zariadenia kancelárie, odvoz starého nábytku aj likvidácia obalového materiálu. Môžeme aj vymaľovať, položiť nové linoleum, či nalepiť tapety, aby sme urobili redizajn kancelárie naozaj na kľúč a ušetrili vám starosti.

„Poriadok, ktorý po stavbe zostal, nie je štandardom a milo ma prekvapil. Dokonca aj v priebehu prác mali remeselníci všetko usporiadané a roztriedené. Pri prípadnej ďalšej rekonštrukcii sa na Manutan opäť obrátime a radi ho odporučíme aj ostatným. Komunikácia aj montáž dopadli podľa našich predstáv,“ hovorí Kateřina Serafínová, personalistka z ŽDB Drátovna, ktorej sme pomohli s rekonštrukciou kancelárií.

S výberom tovaru vám poradíme

Podľa návrhu pre vás vyberieme to najvhodnejšie vybavenie. Tak, aby bolo v súlade s normami aj ďalšími požiadavkami. Naši odborníci okrem dizajnu poradia aj v oblastiach:

  • BOZP a PO,
  • lean manažmentu,
  • ergonómie pracoviska,
  • odpadového hospodárstva a CSR.

Pre to, aby ste mali nákup čo najjednoduchší, urobíme všetko:

  • Požičiame zadarmo na skúšku kancelársku stoličku, aby ste si vyskúšali rôzne typy a zistili, čo vám vyhovuje (a ak nie, dopravíme zadarmo naspäť k nám).
  • Na väčšinu tovaru poskytujeme záruku 10 rokov.
  • Ponúkame dopravu zadarmo ku každej objednávke nad 80 € bez DPH.

Redizajn kancelárií s 3D vizualizáciou ponúkame kľúčovým zákazníkom, ale nie je to podmienkou. Stačí sa ozvať obchodnému zástupcovi alebo na našu zákaznícku podporu a spolu nájdeme riešenie.


Ďalšie články, ktoré vám pomôžu