Ako zariadiť malú kanceláriu
Práca v malom priestore môže byť skľučujúca. Skutočná výzva však prichádza, keď sa ho rozhodnete...
7 tipov od návrhára, ako spríjemniť kancelárske prostredie
Zariadiť kanceláriu nábytkom nestačí — aby sa v nej zamestnancom dobre pracovalo, chce to trochu...
7 tipov na udržateľnú kanceláriu
Mnohé domácnosti starostlivo triedia, dôsledne zhasínajú a šetria energiami. Ľudia však väčšinu dňa strávia v...
Ako v Manutane redizajnujeme kancelárie na kľúč
Chcete zmodernizovať kancelárie, potrebujete do nich dostať viac pracovných miest, alebo stoly preskupiť tak, aby...
Ako hybridná práca ovplyvní podobu kancelárií? Zmenia sa na miesta určené na stretávanie sa, hovorí Kristýna Švamberk zo štúdia Perspektiv
Občas pracujete z kancelárie, občas z domu. Hybridná práca, teda prepínanie medzi osobnou prítomnosťou a...
4 kroky, ako zariadiť zasadaciu miestnosť, kde sa budú hostia cítiť výborne
Zasadacia miestnosť je vizitkou spoločnosti. Ide často o jediné miesto vo firme, ktoré návšteva uvidí...
Tretí rok pri počítači: pozbierali sme tipy pre lepšiu on-line komunikáciu
Začiatok roka 2020 dlhodobo zmenil prístup k práci. Pandémia presunula väčšinu zamestnaní do on-line priestoru....
Rozhovor s office manažérkou: nesmiete stratiť systém, inak sa v úlohách utopíte
Pavla pracuje ako office manažérka v menšej marketingovej agentúre v centre Brna. V oblasti back...
Ako zlepšiť akustiku v open-space kancelárii, aby sa kolegom dobre pracovalo
V open-space kanceláriách sa telefonuje, hovorí a rokuje s klientmi. Väčšinu času sa ale potrebujú...