.

[Prípadovka] Ako sme nový závod LEARu zariadili nábytkom na mieru

Novopostavenú výrobnú halu na Slovensku sme kompletne zariadili po vzore českej pobočky. Všetko zariadenie sme upravovali na mieru – dodali sme stoly požadovaných dĺžok s elektrickými panelmi, nábytok na recepcie presne podľa návrhu a všetko vyladili do posledného detailu.

Spoločnosť LEAR je globálny líder v oblasti automobilových technológií, v ich halách vznikajú sedadlá aj elektronické systémy do áut. V novom montážnom závode v obci Plavecký Štvrtok na Slovensku bude časom až 400 zamestnancov vyrábať autosedačky pre Volkswagen. A práve novú halu potrebovali v LEARe kompletne vybaviť novým nábytkom od šatňových skríň až po kancelárske stoličky.

lear_zavod_SK

„Manutan sme si vybrali preto, že pred pár rokmi dodával kompletné vybavenie pre náš sesterský závod v Ostrove u Stříbra. Riaditeľ si prial, aby mali závody jednotnú podobu, takže voľba bola jasná,“ vysvetľuje Hilária Knotková, asistentka generálneho riaditeľa slovenského LEARu, ktorá mala objednávku na starosti. 

„Český závod sme vybavovali pred tromi rokmi, keď sme vyhrali výberové konanie na dodanie kancelárskeho nábytku. Na základe kladných referencií nás teraz LEAR oslovil priamo a zadal dopyt na dodanie kompletného zariadenia na mieru do zasadacích miestností, kancelárií a recepcií,“ popisuje Zbyněk Kučera, Key Account Manager pre EU zákazníkov, ktorý mal zákazku v slovenskom LEARe na starosti.

Vybavenie presne zodpovedá potrebám klienta

V LEARe mali hotový návrh od svojho architekta a zariadenie závodu tak spočívalo vo výrobe kancelárskeho nábytku na mieru a v jeho dodaní a zmontovaní.

Na Slovensko sme dodávali totožný kancelársky nábytok ako do haly v Ostrove. Výber sme prispôsobili špecifikám jednotlivých miestností. „V LEARe požadovali dve recepcie v daných rozmeroch a mali predstavu aj o ich vnútornom usporiadaní. Na zákazku sme vyrábali tiež zariadenie kancelárií a zasadačiek. Napríklad stoly do zasadačky má náš dodávateľ štandardne v niekoľkých dĺžkach, v tomto prípade ich vyrábal v inom rozmere. Pretože sú stoly poskladané do tvaru U a klient požadoval, aby aj na rohoch mohli sedieť ľudia, nohy stolov musel výrobca posunúť viac ku stredu dosky,“ popisuje Zbyněk Kučera niektoré požiadavky.

Atypická výroba od návrhu po montáž

Atypické objednávky riešime bežne. Zvyčajne začíname návrhom a 3D vizualizáciou, potom zariadime výrobu aj montáž a množstvo ďalších doplnkových služieb. Pre klientov to predstavuje značné uľahčenie, nemusia služby sami dopytovať a všetko dostanú v jednom balíčku.

Prečítajte si, ako v Manutane riešime atypické objednávky >>

Zákazku doladíme na mieste

Oproti dodaniu štandardných výrobkov, ktoré zvládame do mesiaca, potrebujeme na zákazkovú výrobu zvyčajne dlhší čas.

„Pred objednávkou prebehlo niekoľko telekonferencií, kde sme si vyjasňovali požiadavky – zadávali sme výšky, dĺžky, usporiadanie nábytku a podobne. To bolo v apríli, koncom mája sme zadali objednávku s tým, že dodanie požadujeme až na konci augusta,“ popisuje priebeh spolupráce Hilária Knotková.

Finalizáciu mal na starosti náš montážny špecialista, ktorý v LEARe strávil so svojimi kolegami niekoľko dní. Dodaný nábytok zmontovali podľa projektu a riešili požiadavky, ktoré sa počas inštalácie objavili. „Napríklad na stoloch s elektrickými panelmi, ktoré sme vyrobili podľa zadania klienta, potreboval IT špecialista doplniť ďalšie zásuvky a koncovky. Pretože sa snažíme klientom vyjsť maximálne v ústrety, panely sme okamžite vymenili,“ dodáva Zbyněk Kučera.

Hladká spolupráca od začiatku až do konca

„Celú spoluprácu s Manutanom si nemôžem vynachváliť. Od ponuky cez vysvetlenie, ako všetko bude prebiehať, až po vyjasnenie a splnenie všetkých našich požiadaviek. Zvlášť by som chcela pochváliť pána Svobodu, stolára, ktorý nám všetko zariadenie po dodaní montoval. Je to odborník na svojom mieste a zároveň veľmi ochotný. A keď je u ľudí ochota, všetko sa zvládne,“ pochvaľuje si Hilária Knotková z LEARu.

Žiadna inštalácia sa nezaobíde bez drobných komplikácií. V tomto prípade to boli napríklad poškodené podrúčky na dvoch kancelárskych stoličkách alebo pár ďalších menších nedostatkov. „Všetky reklamácie však Manutan pohotovo vyriešil,“ dodáva Knotková.

zasedacka_lear_SK
Do zasadačky sme nechali vyrobiť stoly na mieru, okolo ktorých sa pohodlne sedí aj an rohoch.

Jednoduché objednávky vďaka elektronickému katalógu

Okrem jednorazového zariadenia novej haly sa LEARu staráme aj o ďalšie vybavenie, a to naprieč pobočkami. Ako dlhodobý klient má LEAR implementovaný elektronický katalóg Punch-Out, ktorý uľahčuje výber a objednávky produktov.

Funguje tak, že klient má prístup do katalógu produktov s vždy aktuálnymi cenami, stavom zásob aj dodacími lehotami. V katalógu sú zohľadnené aj konkrétne zmluvné podmienky a zľavy. Len čo si klient vyberie produkty, požiadavka sa zanesie do informačného systému a pred vytvorením objednávky ešte prejde schvaľovacím procesom, ktorý si zákazník vopred nastavil.

V prípade väčšieho projektu, ako bolo toto vybavenie celého závodu, samozrejme, pripravíme zvlášť cenovú ponuku, ktorú klient schvaľuje.

Atypickú výbavu zabezpečíme aj pre vás

V prípade, že hľadáte spoľahlivého partnera, ktorý vám splní dopyt presne na mieru, ozvite sa nám.

S obchodným zástupcom preberiete svoje požiadavky, my pripravíme návrh, podľa ktorého dáme vybavenie vyrobiť a všetko dodáme a zmontujeme. Skoordinujeme aj prácu viacerých firiem a dodávateľov, aby sme vám ušetrili starosti aj čas.


Ďalšie články, ktoré vám pomôžu